Hårvård

Jag måste berätta om ett helt underbart märke som båda jag och mitt hår älskar. Jag, precis som min mamma, även om hon har det lite värre, så har vi torrt hår. Men jag har inte det längre. Sedan jag fick Get In Style's produkter så har mit hår levt livet.
Det började med att jag provade en mousse som ger håret volym. Det är bra och man ser inte att man har några hårptodukter i håret med det i. Inte heller känns det.
Sedan provade jag deras hårinpacking. Det brukar vara så att när man har använt en hårinpackning så håller det inte så länge. Men sedan jag tog i detta i håret, känns det som om mitt hår alltid är friskt. Jag kommer nästan leva på dessa produkter. Gör det du också. Dte kommer göra dig gott.
Alla Get In Style's produkter kan du hitta på eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

What do you want to say?:

Trackback