Uniform

Vad gäller i vår? En av de stora heta trenderna är uniformsjackan. Den är tillbaka efter att ha varit ute i kylan sedan millenniumskiftet. Du matchar bäst jackan med ett par riktigt slitna jeans. Perfekt blir det med ett par ankelboots till. För att spetsa till det ytterligare byter man ut bootsen mot högklackat. Då snackar vi om riktigt höga klackar…

 

 


Modell: Jag
Fotograf: Linn Falk

 

Jag vill också påminna er att jag är medlem på bloglovin så det är bara till att klicka in sig där och börja prenumerera på bloggen. På så sätt kan jag garantera att ni inte missat något ;) Annars är det bara till att klicka på den rosa ikonen till vänster...


Kommentarer
Postat av: vicci

RIKTIGT snygg bild Elise :O!

2009-01-28 @ 13:32:58
URL: http://viiccii.devote.se
Postat av: Emil

Intressant läsning.. må jag säga.. Ska länka till denna bloggen i min blogg :D

gillar din slogan med "nice ass, high class..."



Cool bild,

jag tycker dock du skulle skriva lite mer om killmodet! :)

2009-01-28 @ 15:14:40
URL: http://madisonheavenside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

What do you want to say?:

Trackback