Lekande klackar

Under en lång tid har vi kunnat betrakta skor med hög klack som väldigt lekfulla. Klackarna på skorna har haft mycket starka färger och varit formade på olika sätt, som ett konstverk.

Platåskon har också kommit tillbaka på de högklackade skorna. Platån sitter framme under främre trampdynan och gör så att man kommer mycket länge upp och då kan man ha en mycket högre klack.

Allt detta håller i sig. Platån, den lekfulla klacken och de starka färgerna. Allt på en och samma sko.


Kommentarer
Postat av: Elise / LaLiza

Hej!

Jag hittade hit via din andra blogg och det är ett intressant upplägg. Men den känns lite opersonlig...? Jag gillar din andra blogg, varför inte ha med mode-delen där helt enkelt? :P

Ha det bra ! kram Elise

2009-01-18 @ 23:19:21
Postat av: Elise

Svar:

Jo jag hade tänkt ha denna sida inne på min egen blogg innan men eftersom denna länkar till en skoltidning var det bäst att ha det som en egen sida. men jag jobbar för att få upp den mer ;)

Puss söt :*

2009-01-20 @ 19:17:54
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

What do you want to say?:

Trackback